Bumerang - Yazarkafe

22 Nisan 2017 Cumartesi

And the journey begins...

Gecenin 2'sinde pekmez ayağımı tırmaladı. Lan noluyo filan derken birden uyandım. 20'sini 21'ine bağlayan gece. Beklenen cumanın ilk saatleriydi. Telefona saldırdım. Sonuçlar gün içerisinde açıklanacaktı çünkü. Sayfa hazırda bekliyordu. Gönder dedim...

Gitti ve sonuçlar geldi. Gökçe sınava gireceği günden açıklanacağı güne kadar sürekli stres içindeydi.
Stres yapmamasını başaracağını defalarca söylememe rağmen o ruh halinden bir türlü çıkamamıştı. Patırtıma oda uyandı. Sonuçların açıklandığını söylediğimde bir an boşluğa düştü. Meraklı bakışlarla bana baktı.

Beklenen olmuş ve NSCC'nin istediği ortalamanın üzerinde puan alarak günlerdir çektiği acıya son vermişti. Benim dert etmediğim onunsa ömründen ömür alan süreç sona ermiş ve başarmanın verdiği mutlulukla tekrar uykuya dalmıştı.

Sabah ilk işim British Council'a sınav sonucunun gönderileceği adresi ve gerekli ödemeyi yaptığıma dair dekontu gönderdim. Elektronik sonuç sisteminde kayıtlı olmayan okullara DHL ile posta gönderimi yapıyorlar. Kanada için 110 TL yatırmam gerekti. Postanın durumunu takip edebileceğimiz birde takip numarası göndererek gönderinin yola çıktığını hemen bildirdiler.

NSCC son mailinde IELTS sonucumuzu beklediğini bildirmişti. Onlara da gerekli puanı aldığımızı ve British Council'in orijinal sonuç belgesini posta ile NSCC'ye göndereceğini bildiren bir mail attım. Daha öncede demiştim. Gerçekten çok ilgililer. Sonuç hakkında tebriklerini ileten ve değerlendirme için gelecek orijinal sonuç belgesini bekledikleri bildiren bir mail ile cevap verdiler.

Dün öğlen saatlerinde yola çıkan sınav sonuç belgesi bu sabah Ontario'ya indi. 10 gün sürecek diye tahmin ettiğimiz evrak ulaşım süresi yaklaşık 3 güne düşecek. Okulun değerlendirmesi 3 gün sürse tahmini olarak Çarşamba günü kabul edilip edilmediğimizi öğrenmiş olacağız.

Kabul aldığımız taktirde bizden kesin kayıt ücretini yatırmamızı isteyecekler. Sonrasında Kesin kabul belgesini mail yolu ile bize iletecekler. İşte o zaman vize hazırlık sürecimiz resmen başlayacak.

Bir yandan Schengen için evrak bekliyoruz. Muhtemelen onun başvuru evrakları da bu hafta içi tur şirketine teslim edilecek.

Bekle babam bekle. Hayırlısı ße GüLüM... ins. cnm. ya. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sonunda PR kartlarımız geldi...

 Uzun, maddi ve manevi yorucu bir süreç geride kaldı. Sonunda kartlarımız bugün 18.01.2022 elimize ulaştı. Kanada'ya 2. iniş tarihimiz: ...