Bumerang - Yazarkafe

9 Nisan 2017 Pazar

Return of the Ceday

Atatürk Hava Limanındayız. Sınavlar bitti. Gökçe her ne kadar kötü geçti desede benim inancım var. Fazla değil 12 gün sonra sonuçlar açıklanacak. Dün akşam Kadıköy'e geçtik. Sağ olsun Cengiz ailesi bizi akşam yemeğinde çok güzel ağırladı. Mangalı yaktık etlerimizi pişirdik. Açık havada hoş sohbet eşliğinde yemeğimizi yedik. Konakladığımız otele geri dönüp kafaları vurduk. Gökçe hala sınav stresini atamadı. Geçemedim diye sızlanmalarını gecede sürdürdü. Sabah kalkıp erkenden otelden ayrıldık. Kahvaltı için Kadıköy'e indik. Gözümüze bir fırını kestirip daldık içeri. Siparişleri vermek için yanaştığımızda içimizi bir pişmanlık sardı. Avuç içi kadar bir sandviç 5 tl. Parmak kadar bir börek 3.5 TL, çay 5 TL. Ben 1 tek poğaça Gökçe de börek yedi. 15 TL hesap ödeyip resmen mekanı terk ettik :) Beşiktaş'a geçmek için iskeleye indik. Şans o ya hemen kalkan bir vapura yetişebildik. Boğazı geçtik. Öylesine yürümeye başladık. Şehir sanki sabahı yaşamıyordu. Hep bir hareketlilik hep bir karmaşa. Nereye gidelim diye aranırken kendimizi bir cafede bulduk. Birer çay içip ne yapsak diye düşündük.

Saldık kendimizi Beşiktaş'ın sokaklarına. Çarşı merkezine kadar çıkıp Dolmabahçe'ye geri sallandık. Hava alanına yemeği bırakmayalım diyerekten bir şeyler atışırmaya karar verdik. Güzel birer sandviç kıvırıp Uber'imizi çağırdık.

Tekrardan Vip bir Vito geldi. Bu arkadaşla Uber hakkında sohbet ederken boksör olduğunu korkmamamız gerektiğini söyledi. Bundan önceki şoför taksiciler ile kavga ettiklerinden bahsetmişti de :) Tüm Uber araçlarının vip vito olduğu bilgisini de almış olduk. Çok rahat bir yolculuk ile Atatürk Hava Limanı iç hatlar kapısına kadar geldik.

Tekrardan güvenlik noktasından kemerlerimizi dahi çıkartarak geçtik. Kemeri takma ihtiyacı duymadım. 2.kez başka bir noktadan geçiş yapacağımız için gereksiz bir hareket olacaktı.

Kendime not:
Bundan sonra uçağa bineceğim zaman kemersiz bir pantolon ve spor ayakkabı ile yola çık.

Şu anda oturmuş kayfelerimizi yudumluyoruz. Uçak az sonra havalanacak. Edremit'e kazasız belasız iniş yaparsak istikamet Yukarıköy olacak. Deprem bölgesinde hizmet verdiğimiz Yukarıköy'ün bugün hayırı.

Keşkek yemeden gitmek olmaz...