Bumerang - Yazarkafe

1 Eylül 2017 Cuma

Kurban Bayramı

01.09.2017 Bugün günlerden Cuma. Kurban bayramının ilk günü. Bundan 10 yıl önce herkes buradaydı. Babam ve dedem hayattaydı. Hep birlikte bir aile gibi bayramları kutlardık. Bayram namazına hep beraber gider. Namazdan sonra hemen eve gelip bayramlaşırdık. Sonrasında herkes eskilerini giyip kurban kesimine girişirdi.

Şimdi Babam ve Dedem ebedi istirahatte. Benim çekirdek ailem Kanadadalar. Bu sabah dağınık odamdan kalkıp namaza gittim. Sallana sallana yürüdüm. Namazdan sonra cami çıkışında bir kaç eş dost ile bayramlaşıp eve geldim. Annemle beraber belediyenin kurban kesim yerine gidip kurbanımızı kestirdik. Eve geldik payları ayırıp dağıttık. Bayram klasiği olan ciğer kavurmayı hazırlayıp babaannem annem ve ben derin bir hüzün içinde bayramlaştık. Herkesin bir yanı eksikti...

Benim maceram daha başlamadı. Gökçe hala evi ayarlayamadı. Ada ile beraber Denizde kalıyorlar. Saolsun bizim için elinden geleni yapıyor. Bir tane o. Melek melek :) Fakat  ay sonu evi taşıması gerekli ve bu sebeple hazırlanmaya başlayacak. Bizimkilerin bir an önce bir ev bulup oraya geçmeleri gerekli. 30 Ağustos ve Kurban bayramı tatilleri benim hesapları alt üst etti. Pasaport hala VFS'de ve bana vizenin gelmesi 1 haftayı bulacak. Bir an önce yanlarına gitmem gerek.

NSCC çok güzel bir okulmuş. Halifax'ı da çok beğenmişler. Umarım evi ve çarkımızı çevirebilecek kadar para kazanacak işlerimizi ayarlayabilir ve yeni hayatımıza en kısa zamanda başlarız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sonunda PR kartlarımız geldi...

 Uzun, maddi ve manevi yorucu bir süreç geride kaldı. Sonunda kartlarımız bugün 18.01.2022 elimize ulaştı. Kanada'ya 2. iniş tarihimiz: ...