Bumerang - Yazarkafe

10 Ekim 2018 Çarşamba

Sonbahar...

 Haziran sonunda geldiğimiz Kanada'da 3. ayımız bitti. Şimdilik her şey yolunda. Arabamızı aldık. Ehliyetlerimizi aldık. Ben daimi bir işe bile başladım. Ada ve Gökçe okullarına gidip geliyorlar. Gökçe hafta sonları part time çalışıyor. Yaz dönemi eğlenceli geçti denebilir. Zaman buldukça göllere ve okyanus kenarına; bazen yüzmeye, bazende yemek yemek için gitme fırsatımız oldu. Ufak bir bot bile aldık :)

Hayat rutin devam ediyor. Sadece ufak bir not düşmek istedim. Artık ilk kar yağdığında yazarım :)

2 yorum:

  1. Merhabalar,
    Önce sitenizi keşfettiğim gün soluksuz tüm yazılarınızı okudum. Tecrübelerinizi detaylarıyla yazmanız çok güzel olmuş. Gerçekten çok büyük zorlukları başarmışsınız. Hele geri dönüp tekrar oraya gitmeniz büyük cesaret. Tebrik ederim. Sizin son durumunuzu çok merak ediyordum. İşleri yoluna koymuş olmanıza çok sevindim. Lütfen tecrübelerinizi fırsat buldukça ilk başladığınız gibi yazmaya devam edin. Bizim gibi hayal kuranlara çok faydalı oluyor. Bu arada sormadan edemeyeceğim; büyük çoğunluk Toronto ve Vancouver'ı tercih ederken neden Halifax'ı tercih ettiniz. Göçmenlik için daha büyük kolaylık mı sağlıyor ve Halifax'ı tercih ettiğiniz için memnun musunuz?

    YanıtlaSil
  2. Halifax ile ilgili soru sormak amacıyla size nasıl ulaşabiliriz? Teşekkürler...

    YanıtlaSil

Sonunda PR kartlarımız geldi...

 Uzun, maddi ve manevi yorucu bir süreç geride kaldı. Sonunda kartlarımız bugün 18.01.2022 elimize ulaştı. Kanada'ya 2. iniş tarihimiz: ...